×

„Stopień mniej znaczy więcej” – Veolia Polska rusza z czwartą edycją ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej

Grupa Veolia w Polsce rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”, której celem jest zwiększanie świadomości na temat odpowiedzialnego korzystania z ciepła. Tegoroczna edycja podkreśla, że prawdziwy komfort nie oznacza „więcej”, lecz opiera się na mądrej równowadze, a codzienne decyzje podejmowane w naszych domach mogą realnie wpływać na środowisko, zdrowie i wysokość rachunków.

Kampania Veolii odwołuje się do codziennych, bliskich sytuacji, takich jak chwile odpoczynku, regulowanie temperatury na grzejniku czy dbanie o ciepło w rodzinnym mieszkaniu. Te obrazy przypominają, że odpowiedzialne korzystanie z energii jest naturalną częścią codziennego życia, a nawet niewielka zmiana – choćby obniżenie temperatury o jeden stopień – może przynieść widoczne korzyści.

„Prosty gest, realna zmiana”

Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” pokazuje, że każdy z nas może realnie wpływać na przyszłość. Obniżenie temperatury w mieszkaniu o jeden lub dwa stopnie to działanie proste, a zarazem korzystne zarówno dla środowiska, jak i dla zdrowia. Chcemy inspirować mieszkańców do świadomego korzystania z energii i wspólnie budować zrównoważoną przyszłość – mówi Luiz Hanania, prezes zarządu, dyrektor generalny Grupy Veolia w Polsce.

Głos Regeneracji – nowy kierunek komunikacji Veolii

Tegoroczna edycja kampanii wpisuje się w nową strategię komunikacji Veolii – Głos Regeneracji. To podejście oparte na uważnym słuchaniu potrzeb mieszkańców i tworzeniu rozwiązań, które łączą wygodę codziennych wyborów z troską o środowisko.

“Stopień mniej znaczy więcej” idealnie wpisuje się w ideę Głosu Regeneracji. Odpowiada na realne potrzeby ludzi, a jednocześnie zachęca do prostych działań, które mają pozytywny wpływ na klimat. To przekaz, który nie tylko informuje, ale motywuje do świadomych decyzji – bo zmiana zaczyna się od nas – podkreśla Natalia Rybarczyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.

Komfort to równowaga

Kampania przypomina także, że przegrzewanie mieszkań nie zwiększa komfortu. Utrzymanie optymalnej temperatury wspiera zdrowie, poprawia jakość snu i ogranicza zużycie energii. Codzienne, bliskie ujęcia wykorzystane w kampanii – dłonie regulujące grzejnik, rodzinny odpoczynek czy spokojny wieczór w domu – podkreślają, że troska o ciepło to prosty, naturalny element odpowiedzialnego stylu życia.

Kampania bliżej mieszkańców

Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, tegoroczne działania kampanii pojawią się w miejscach, które towarzyszą mieszkańcom na co dzień – w przestrzeni miejskiej, radiu, internecie i mediach społecznościowych. Chcemy, aby idea mądrego korzystania z ciepła była obecna w naturalny sposób podczas: przejazdów komunikacją, spacerów po mieście czy codziennego korzystania z telefonu. Ważnym elementem kampanii pozostaje również strona www.stopienmniej.pl, gdzie mieszkańcy znajdą praktyczne wskazówki dotyczące zdrowego, wygodnego i efektywnego korzystania z ciepła.

Do tegorocznej edycji kampanii dołączyło 28 miast i miejscowości, w których Grupa Veolia jest obecna i oferuje swoje usługi systemowe: Poznań, Łódź, Buk, Chrzanów, Czerwonak, Gniew, Katowice, Kraśnik, Leżajsk, Lidzbark Warmiński, Lubliniec, Międzyrzec Podlaski, Nowy Dwór Mazowiecki, Orneta, Pasłęk, Słupca, Sosnowiec, Szczytno, Sztum, Świebodzin, Świdnik, Świecie, Tarnowskie Góry, Trzcianka, Trzemeszno, Trzebinia, Września, Zamość.

Kampania edukacyjna została objęta patronatem honorowym Prezydenta Miasta Poznania.